Så blir du kund hos oss
Provstädning innebär att vi kommer hem till för att prata om vilken, och hur mycket städning du behöver hjälp med.
Provstädningen debiterar vi alltid löpande per timme. Ordinarie städtid för en kund hos oss uppgår från 2 timmar. Efter genomförd provstädning meddelar vi en realistisk tidsåtgång för städning av den aktuella bostaden. Observera att 2 timmars städning inte alltid är realistiskt för stora lägenheter, ett stort hus eller om städningen varit eftersatt en tid. Tidsåtgången för hemstädningen beror också på faktorer som exempelvis hur det är möblerat, om det finns barn och husdjur, om det är bortplockat. När du har valt att bli kund hos oss så kommer vi överens om antal timmar och vilken veckodag du vill att vi ska komma. Vi inleder din regelbundna hemstädning med en grundlig provstädning.
Bra att veta

Kostnadsfri avbokning av städning kan göras 24 timmar före städtillfället. I annat fall sker full debitering. Avbokningar måste ske på vardagar mellan kl 08.00 till 16.00 och ska meddelas till kundtjänst per telefon eller E-mail.
OBS! Alla kunder som har regelbunden hemstädning har rätt till 2 akuta avbokningar per år utan kostnad!
Vi lämnar garanti på städningen. Eventuella brister som framkommer vid besiktningstillfället, i anslutning till städtillfället, åtgärdas genast av oss.
Stockholm Kvalitet Hemstädning AB hanterar nycklar och larmuppgifter på ett betryggande sätt så att de inte riskerar att hamna i obehörigas händer.
Genom att följa företagets miljöpolicy bidrar Stockholm Kvalitet Hemstädning AB till en minskad miljöpåverkan. Samtidigt leder detta till en förbättrad arbetsmiljö för medarbetarna och ett mer hälsosamt och långsiktigt hållbart resultat för våra kunder.
Alla fakturor skickas via e-post. Om fakturan inte betalats inom den angivna tiden (tio dagar) kommer vi skicka en påminnelse. Faktura kommer inom några dagar efter utfört arbete. Regelbundna städningar faktureras en gång i månaden.
Uppsägningstid hos oss är 30 dagar.
Har du synpunkter på städningen som kräver åtgärd? Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städföretag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100 % Nöjd-Kund-Garanti. Garantin syftar till att understryka vår höga städkvalité vid alla arbeten.
All typ av reklamation görs via info@kvalitetstadning.se inom 2 arbetsdagar. Reklamationer gjorda senare än 2 arbetsdagar efter städtillfället behandlas inte.
Att alla åtgärder utförs kostnadsfritt.
Priser
enstaka tillfälle
Provstädning
och materiel. Kunden står för en väl fungerande dammsugare,
hink och mopp.
från Måndag till Fredag
Städpaket gratis
Två akut avbokningar per år
Ingen bindningstid Hemstädning från mån-fre
Checklista BASIC
Fast pris per månad
Tilläggstjänster provstädning
Vi börjar med att inspektera din matta och/eller soffa och utifrån mattans material, skick och grad av smuts avgör vi vilka produkter samt vilka arbetsredskap vi ska använda oss av för just dina möblemang. Tryggt och enkelt, precis som det ska vara. Boka redan idag kostnadsfritt besök för att få din soffa och fåtölj att kännas fräsch och dofta gott!
-
- Tvättning av soffor/fåtöljer
- Fönsterputs
- Invändig ugnsrengöring
- Invändig rengöring av kylskåp och frys
- Invändig rengöring av köksskåp och lådor
- Balkong- och garagestädning
- Tvättning av soffor och fåtöljer
- Strykning
Kontakta oss på: 076-9464 449 eller info@kvalitetstadning.se om du önskar göra tillägg i din bokning.